joi, 7 mai 2009

Golding

M-am îndrăgostit de la primele fraze. Uneori cred că n-am citit niciodată ceea ce trebuia, nu că aş fi citit, in general, prea multe...
De fapt, de ce m-ar mira aceasta "îndrăgosteală"?
"[William]Golding has been described as pessimistic, mythical, spiritual--an allegorist who used his novels as a canvas to paint portraits of man's constant struggle between his civilized self and his hidden, darker nature."
Mă gândesc aşa : dacă nu l-am descoperit până acum, probabil că aşa şi trebuia. Mama zice că avea 13 ani când s-a apucat să devoreze "Anna Karenina" şi bunica i-a spus : "treaba ta...oricum o vei mai citi o dată, mai târziu".
Devorez "Dublu limbaj"-William Golding, ultimul său roman.Nici asta nu mă miră, de obicei încep cu sfârşitul...Am comandat şi altele, evdent, şi "Împaratul muştelor".
Precis am să mai vreau să scriu ceva despre asta după ce termin de citit…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu