sâmbătă, 9 mai 2009

Post despre frică, despre nimic sau despre orice

"Mi-e frică", mi-a spus. Dacă mi-ar fi spus cu ceva timp in urmă, aş fi găsit, probabil, în mintea mea, o chestie pozitivă de luptă împotriva fricii. Sunt convinsă că ar fi sunat exact ca un rezumat al unei cărţi de luptă. *

Da, dar mi-a spus acum. Acum cred că nu i-am răspuns, pentru că ar fi trebuit să-i răpund : "Şi mie".Sau să-i răspund :"Ştiu" **

Mi-a venit, apoi, în minte, ceva cu teama de frică, dar am impresia că am mai avut discuţia asta nu ştiu cu cine, nu ştiu când. Sau poate că nici n-am discutat, poate doar am citit pe undeva şi acum plagiez involuntar. ***

Cumva, cam de când am început să scriu, mi s-a făcut milă de mine, mila fiind o componentă a fricii, după părerea mea, dar e momentul să recunosc faptul că nu am scris nici o carte despre asta.
Tot de când am început să scriu asta, nu ştiu de ce, (de ce am început) au început, de asemenea, să-mi placă notele de picior, de data asta plagiez sincer. ****

Aş mai spune ceva, numai de dragul de a mai face o notă de picior , dar ar însemna să plagiez din nou.
Am să spun, totuşi : iar mi-a năvălit o manea pe geam. Suna ca o cântare la un anumit tip de nuntă, mă aşteptam să aud în final "a dăruit masa". De data asta tema muzicală nu era "My heart will go on", era "Go west" al lui Pet Shop Boys. *****

Desigur , notele mele de picior nu sunt cum ar trebui. Se poate şi altfel, cu cifre. Dar mie îmi place aşa, cu steluţe. La un moment dat, lungimea rândului cu steluţe ar putea depăşi lungimea notei însăşi sau ar putea deveni chiar nota însăşi şi vreau să-mi demonstrez că nu mi-e frică de asta.

------------------------------------------------------------------------------------------

*o carte de luptă este o carte care te învaţă , prin prisma autorului său, să te lupţi în luptele tale, luptele autorului, victorioase în final, constituie însăşi cartea ( ex.: cărţi despre gândirea pozitivă, adica cea cu + )

** "ştiu" e cel mai tare răspuns pe care îl dau cei cărora le e frică celor cărora le e frică.

*** asta am spus-o de frică

**** a plagia sincer, după părerea mea, înseamnă a ajunge la aceeaşi concluzie cu cel ce a gândit ceva asemănător cu tine înaintea ta şi a şi spus-o înaintea ta, pe vremea când tu nu ajunseseşi încă la aceeaşi concluzie, de capul tău sau nu.

***** categoric, nimicn/are rost

4 comentarii:

  1. no problem.
    le bagi în..subsol. :D

    mie nu mi-ar fi frică de vreo notă de subsol.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ştiu, poate nici mie... dar de o notă infrapaginală cred că m-aş simţi terorizată... :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ai dreptate.
    începe să-mi fie ..frică.

    RăspundețiȘtergere
  4. se impune incantaţia coanei Veta : "scoate drace ce-ai furat că te duc la spânzurat" sau şi mai bine, o incantatie partcularizată :-)

    RăspundețiȘtergere