duminică, 22 noiembrie 2009

Alegerile prezidenţiale 22 noiembrie 2009

M-am dus la votare să votez.
Am venit de la votare unde am fost pentru a vota.
Aşa, şi?

Exit-pol, alae alea...Cică să mă mai duc o dată, ceea ce ştiam, de altfel.
Să mă duc să ce? Deja vu-ul Iliescu/Vadim...

Vedea-m-aş in cabina de vot unde voi sta o juma' de ora după care voi scoate capul întrebând, ca bătrâna din banc : f***-vă... se scrie cu liniuţă?

Mă simt de-a dreptul rău, mă alearga senzaţia de vomă.
Băsescu trage spuza rezultatului referendumului pe turta sa, de parcă m-aş fi aşteptat la altceva... În rest...e "modest", a obţinut şi el o victorie de etapă... bleah.
Astept declaraţii Geoană deşi bleah-ul mi- e aici, deja.
Ah, da...la Geoană a fost o noapte frumoasă, au muncit din greu, vor munci şi mai mult în următoarele două săptămâni, la muncă tovarrăşi, ştiţi voi la care...
Nu, acuma chiar vomit, cică toţi candidaţii merita respect, esenţa democraţiei...să ne unim cu toţii, agricultori şi salariaţi...

Au trecut 20 de ani. În decembrie împlinesc 51 de ani.

Mi-a dat voma în plans.

Aşa, şi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu