vineri, 1 ianuarie 2010

În papuci

Şi vine o vreme când vrei în papuci. Şi te sună prietena ta şi vă uraţi sănătate, sănătate , sănătate, lasă Florino că ne-om vedea noi la anu’, lasă că te sun mâine când ne-om trezi , trecem să te luam şi mergem la sor-ta.
N-a fost primul Revelion în papuci, dar a fost primul pe care l-am savurat. Vecinu’ Vali, furat probabil de peisajul din pahare şi de cursul pe care l-au luat evenimentele jos la scară... a venit cam târziu la noi, drept care am avut motiv să mă dau sechestrată (n-ai voie să ieşi din casă până nu îţi trece un bărbat pragul, nu cunosc originea superstiţiei dar a devenit superstiţie de scară de bloc, punct). Sechestrate şi sigilate-n termopane am stat, urechile şi inima bătrânului căţel trebuiau ferite de bubuiala de afară.

Păstrez senzaţia că dacă mă ’nervez, în orice moment mă scol de unde stau şi pot să încep să dansez pâna la epuizare pentru că altfel nu se poate, dacă m-am apucat de asta...nu se poate fără epuizare.
Desigur, ar mai trebui calculat timpul scurs între sculare şi epuizata trântire la loc urmată de "aaapăă, multa apă" precum şi dependenţa de variabila "vârstă" ...dar... cine ar vrea să se-ncurce în calculele d-astea dacă tot nu s-a sculat de pe scaun?
Ultima dată când am renunţat la calcule a fost în octombrie, de ziua Florinei. Domnii rămăseseră în sufragerie şi se uitau la "Descopery", doamnele se retrăseseră cu paharele în bucătărie, unde altundeva, Florina avea deja oarece tendinţe în timp ce "plutea" cu ceva platou în mână prin fumul gros produs de 4 ţigări fumate concomitent şi deodată, tendinţa mea avea draci pe ea dar... Florina pune platoul în chiuvetă şi apoi opreşte muzica . Fusese rugată, cineva spunea ceva important în timp ce altcineva vroia să spună ceva important ... Fâs, calculăm altă dată.
Babelor, zice Florina. Babă eşti tu, zic eu dar nu m-aude nimeni, drept care trec pe modul "apride-ţi o ţigară şi bagă mare la filozofeală".
OOO, ou sont les neiges d’antant, nu doar am scris-o, am şi zis-o, şi bine că nu m-aude Florina că altfel ar transforma-o şi pe-asta într-un fel de "hu luz tochin", aşa cum a transformat demult, acum nu mai ştiu câte decenii "look who’s talking"-ul unei cunoştinţe comune. :D

Mda.Pe cuvântul meu ca eu chiar mi-am savurat Revelionul meu în papuci chiar dacă pare altfel, nu-i aşa, adică...de ce mă laud eu că mi-a plăcut în papuci dar vorbesc despre dans, asta e la mintea cocoşului, e clar că ăsteia îi e dor de-un chef de chef, "s-a văzut clar"...
Da, mi-e dor şi păstrez senzaţia dar...de ce mi-a fost cu adevărat bine în papuci?

Ce să embed eu, ce să embed? Între o Rafaga de-a Florinei şi de-a mea şi un Rock around the clock de-al meu şi de-al Florinei... am ales asta :



Să ne fie, tuturor, în papuci, pe tocuri de 10, în adidaşi cu trei dungi, teneşi albi de China, pantofi cu scârţ , cu cioc sau din piele de piele cu talpă de talpă!

Later edit :
On second thought ...this one is even...ăăă... betăăăr !!!!

5 comentarii:

  1. Şezi blândă, că mai sunt şi alţii care au făcut Revelionul în papuci! Ba chiar am reuşit să mă delectez la tv (mare mirare!) cu o emisiune superbă la TVR1 cu lăutari adevăraţi. Nu mi-am putut imagina că muzica lăutărească poate fi atât de captivantă şi plăcută. Şi chiar era o oază de încântare în oceanul de manele promovat de celelalte televiziuni. Iar azi am flăndărit prin casă sorbind cafele şi ascultând Georges Rieu la nesfârşit...
    Un an bun îţi doresc!

    http://www.youtube.com/watch?v=LX1fiE0U1qA

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mi-s revotată, să ştii, sunt chiar calmă şi m-am "simtat" bine în papuci.
    Lăutărească? Heh...eu ştiam, de la tata.El şi cânta, uneori, la câte un chef, când avea chef...cânta de pângeau mesenii cu capetele pe masă.:)
    Un an bun să fie!
    http://www.youtube.com/watch?v=DkYx_QxZI3s
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. In papuci pana si Revelionul e mai prietenos cu noi!:))
    Doamna me a luat niste chestii din blana de ren, inalte si cu..suspensii , in care fac eu after-revelionu!:) Stiu cum e!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi chiar dacă v-aţi încurca papucii între voi...n-ar avea nimic.
    Important este...să-i ţineţi aproape. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna. Vreau sa stiu si eu cum adaugi un videoclip de pe youtube deoarece eu nu reusesc. Pot doar sa pun un link. Multumesc de info. Frumos blog.

    RăspundețiȘtergere