vineri, 2 aprilie 2010

Păcătoasă prin a fi

Am o neclaritate produsă de modul lui de a lucra, îl întreb, se comută pe cherchez la femme, singura frecvenţă de pe care crede că iese din propriile-i încurcături, şi mă găseşte pe mine. Că doar eu îl întrebasem, nu?
Nu le ştiu pe toate dar... ştiu câte ceva şi când ştiu...ştiu. Se cheamă că am acumulat până la gradul că intuiesc greşeala şi mă duc fix în locul în care se află. Şi mi-e greu să mă împac cu a tăcea în prezenţa celui ce doar crede că ştie şi se crede îndrituit a da lecţii tocmai pentru că, de fapt, el nu a înţeles nimic iar eu sunt femeie.

Colega mea, cunoscându-mă, mi-a spus, brusc "îngrijată" pentru soarta mea : "nu-i răspunde în stilul tău, e păcat, azi e Vinerea mare". Ei bine, n-am răspuns dar tot am păcătuit. Am lăsat-o să creadă ce-o vrea şi n-am comunicat faptul că n-aş fi răspuns, oricum. De silă. Sila îmi mai închide gura, uneori. Da, şi poate că şi nepăsarea, ca extremă a oboselii, acea nepăsare atât de uşor de confundat cu generoasa înţelegere.

Furie şi silă, dominând alternativ pe păcătoasa de mine, în fix această perioadă. Acum, când ar trebui, nu-i aşa, "să fiu mai bună". Dacă am reuşit vreodată să fiu mai bună decât am fost înainte de a mă îmbunătăţi... asta s-a întâmplat ca urmare a unei serii de acumulări,de sedimentări şi de întelegeri .

Bad timing, n-am sedimentat încă. Aşa că păcătuiesc prin a fi ceea ce pot fi în acest moment. Recunoaşterea stării de fapt "se pune" ?

2 comentarii:

  1. Nu eşti singura cu păcatele acestea..Şi nici nu cred că eşti măcar vinovată. Ca să faci abstracţie de ceea ce trezeşte sentimentul e nevoie de înţelegere de înger..Noi însă trăim pe pământ.
    adnana

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu m-am gândit că sunt eu vinovată, nu de data asta, în orice caz. M-am abţinut mult în perioada asta,Adnana, nu pentru că aş fi păcătuit procedând altfel ci pentru că nu reuşeam întotdeauna să-mi dau seama dacă făţărnicia unora din jurul meu e mai mare decât de obicei sau eu sunt mai furioasă decât de obicei. Şi nu cred că am făcut bine, la un moment dat voi izbucni, probabil, pentru că sila aceea îmi face rău şi pentru că...nu, nu suntem îngeri.

    RăspundețiȘtergere