vineri, 2 aprilie 2010

Fă-te că lucrezi

Nu dai vina pe alţii, o dai pe tine. Le dai pe toate pe tine, dai în tine şi cine ştie mai bine decât tine care lovitură doare mai tare? Aşa că... dacă n-ai fost în stare să-ţi activezi scutul când dădeau alţii...n-ai încotro şi ţi-l activezi ca să scapi de propriii tăi pumni.

Asta doar dacă autoflagelarea nu este altceva decât un alt mod de a-ţi plânge de milă.

Regardless, old girl... activate shield, engage. Încotro? P-aci prin zonă, mare rază de acţiune n-ai.
Variante :
1.Bucură-te de micile bucurii.
Chestia asta e mişto tare numai că are un defect : nu se poate taman atunci când ai mai multă nevoie.

2.Vorba lui A, un fost coleg, băiat isteţ de provenienţă Ferentari : "eu când constat că nu mai dau nici două parale pe mine mă îmbăt şi mă duc la curve"
Mda. Nu mă ţine ficatu’ şi nici cromozomu’nu mi se potriveşte cu citatu’...

3.Fă-te că lucrezi.
Da, am să mă fac că lucrez un macrame. Ba nu, un pulovăr pe gât, pân' la vară l-oi găta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu