vineri, 10 noiembrie 2023

Iar

 

În 2008 am scris pentru prima dată aici şi am tot scris, cu pauze mai mici sau mai mari, până în 2015. Sunt, deci, 15 ani de când m-am apucat şi 8 ani de când m-am lăsat. Nu-mi aminteam aceste date, a trebuit să "sap" după ele. A trebuit să-mi schimb parola contului cu care e facut acest blog, nu mai este contul pe care îl folosesc curent.

Mult timp am scris aici nu pentru a conversa neapărat cu cineva, trecuse vreme, interesele celor ce activau pe net erau deja altele când eu încă scriam pe blog. Nu mă deranja, gândeam că aceste mâzgâlituri ale mele sunt un fel de sticle cu bilete aruncate într-un ocean şi asta era suficient pentru mine. Nici acum nu ştiu de ce nu îmi este suficient să scriu gânduri pe un document pe care să-l salvez apoi în computer şi nici nu mă mai întreb de ce.

Acum simt nevoia să arunc sticle din nou şi asta voi face, nu ştiu până când.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu