marți, 17 martie 2009

Am venit…

Am venit aici.Nu pot sa dorm.In noaptea asta nu e nimeni cu ea la spital.Adica nimeni din familie...Medici, asistente si infirmiere sunt. Asta a fost autoironie, nu critica. Sper ca asa sa ramana.

Am atipit un pic si am visat o doamna blonda la o casa a magaznului Mega Image.Doamna dorea sa plateasca cu cardul. Avea si un POS la ea, l-a dat casieritei pentru ca desupra capului acesteia, cam pe acolo unde stau pachetele de tigari, era lipit un afis "LA ACEASTA CASA NU FUNCTIONEAZA CARDUL".

Papa Freud nu stiu ce ar zice dar eu cred ca mi se trage de la o chestie pe care am citit-o mai demult despre bateria de timp. Te duceai, iti cumparai o baterie care stocheaza timp si timpul treaba lui ce facea el in timp ce tu inghetai intr-o configuratie instantanee.Se putea plati si cu cardul.Nu mai stiam cum era exact ideea, dar stiam unde e scrisa asa ca m-am dus acolo si am gasit-o.

Cred ca mi-ar trebui o baterie din aceea ca sa spun "pas" realitatii pana maine dimineata.
Ceva-ceva am. Eu nu stiu exact ce e pentru mine locul acesta in care scriu, era sa zic in care dau cu capul...

Daca mai visez ceva ma culc la loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu