marți, 5 mai 2009

Probleme de spaţiu şi timp

Ei au nevoie de ţucumbere, noi vindem ţucumbere .Ei dau comenzi pe mail, noi primim comenzi pe mail şi notificăm că am onorat comanda, evident, tot pe mail.Suntem, cu toţii, îngropaţi de mail-uri, toate aproape identice în exprimare. Copiem un şablon , de obicei un mail precedent în care înlocuim ce avem de înlocuit. În acest spirit, azi s-a întamplat aşa:

Primesc:
Subiect : cda, 4 buc. tucumbere la CALAFAT pe stanga
Buna ziua,
Va rog sa trimiteti
4 buc. tucumbere FWERIFDSS
la POCLACA, pe dreapta.

Cu stima,
C


Trimit :
Re : cda, 4 buc. tucumbere la CALAFAT pe stanga
Buna ziua,
Am rugamintea sa precizati unde doriti sa expediem cele 4 buc tucumbere FWERIFDSS : la CALAFAT sau la POCLACA ?

Multumesc,
A

Îmi răspunde:

Re: 4 buc. tucumbere la CALAFAT pe stanga
Imi cer scuze am uitat sa sterg la CALAFAT

Cu stima,
C

Mă sună şefu’: vezi că ne-a răspuns, le trimitem la POCLACA.
Ba nu, zic eu, a uitat să ştearga "la POCLACA", le trimitem la CALAFAT.
Şefu’ intră în crize: Ce mă, CE? CE naiba a uitat să ştearga???? Sunt bulversat.

Îl sun pe C, rezolvăm, era cum am înţeles eu, lipsea o virgulă. Nu scap ocazia să le arăt colegelor mail-urile ca să fac mişto şi nici să-i spun şefului că altă dată să facă bine să se bazeze pe intuiţia mea...
Universul sesizează că m-am dat mare şi îmi aplica o corecţie. Înainte să plec acasă, trebuie să-i dau un mail lui C, să-l informez că am expediat marfa.
Copiez, evident, un mail mai din spate, mail în care trebuia să schimb denumirea mărfii şi cuvântul "ieri" cu cuvântul "astazi", azi am expediat ţucumberele azi, spre deosebire de altă dată când expediasem alte ţucumbere ieri...mă grăbeam şi, în consecinţă, îmi iese aşa:

Subiect : expediere 4 buc. tucumbere la CALAFAT, pe stanga
Buna ziua,

Va informam ca ieri astazi am expediat
4 buc tucumbere FWERIFDSS
la CALAFAT, pe stanga.

Cu stima,
A

(evident, era cu cc la şefu’ )
Ma prind şi reiau , cu cc la şefu’ :

Cu scuzele de rigoare, fac o corectie necesara :4 buc. tucumbere FWERIFDSS au fost expediate la CALAFAT, pe stanga, astazi, 05.05.09
Multumesc pentru intelegere,
A

La naiba, abia m-am abţinut să nu scriu un P.S de tipul :
P.S. Va scriu de sub birou, de pe jos.
Cu stima,
A

Noroc că şeful are simţul umorului, dovedit prin următorul mail :

Eram bulversat , bine ca ai trimis si scuzelele.

Scuzelele mele, mă duc să mă culc.

2 comentarii:

  1. Măi, râdeam singură pe stradă când am plecat, în sfărşit, acasă , norocul meu că strada era pustie la ora aceea...

    RăspundețiȘtergere