miercuri, 19 august 2009

Apropo de o zi din viaţa mea

Astăzi am ajuns acasă obosită, a trebuit să preluăm nişte sute de ţucumbere din depozitul unei firme concurente şi să le aducem în depozitul firmei la care cu drag muncim. Asta nu e la mişto, pentru unii dintre noi chiar aşa este.

Evident, doamna responsabilă cu hârtiile concurenţei n-a fost prea amabilă, noi am fost poliţistul bun (eu) şi poliţistul rău (un coleg). Mda. Mai mergem şi mâine şi poimâine, tot cu două van-uri, cu scule de măsurat, cu ochii în patru şi cu băieţi (aşa li se spune, generic, dar sunt tot colegi) să ne ajute.

Apropo de băieţi... am mers în maşină cu unul dintre ei, un copil aş zice, nu mai înalt decât mine. Spunea că trebuie să-şi ia concediu şi să se apuce de turnat fundaţia casei care va fi a lui, discuta cu şeful său (colegul ce conducea van-ul) despre munca lor grea din timpul sezonului dar şi despre satisfacţiile materiale.Unii chiar înţeleg faptul că dacă tragi, poţi avea şi oarece satisfacţii. Alţii...fug la prima situaţie de "tras tare".

Am ajuns acasă obosită dar şi "victorioasă" :D
Asta înseamnă să fii "şmecher" din greşeală şi să-i arăţi directorului executiv cât de plină de praf de ţucumbere poţi fi, şi asta nu oricând şi oricum, ci de faţă cu patronul. Se pare că este o modalitate sigură de a obţine unul dintre multvânatele tricouri promoţionale brodate cu una dintre mărcile de ţucumbere comercializate de către firmă.

Apropo de asta...nu pot să înţeleg cum o fetiţă care venea plângând acasă pentru că şi-a murdărit rochiţa apretată într-un punct aproape invizibil... ajunge o femeie matură care se poate sprijini fără probleme de ţucumberele din raft făcându-şi blugii şi tricoul mai varză decât salopete băieţilor.

Apropo de tricoul ăla ...eu de fapt mi-aş dori un tricou d-ăsta.

Am ajuns acasă obosită, am mâncat ceva, nu mai ştiu ce, şi am băut un pic de vin.
În principiu, postul ăsta ar trebui să aibă un rost, o substanţă, o concluzie, un/o ceva profund.
Ei bine, n-are. Este doar un post despre o zi din viaţa mea. Parcă vroiam să mai scriu ceva...dar nu mai ştiu ce, aşa că mai bine trântesc o piesă :


Deep Purple -Lazy

Acuma...poate că ar fi bine să mă duc să mă trântesc la culcare, "odată cu găinile" şi cu câinele care astăzi pare a fi ceva mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu