duminică, 22 iunie 2014

N-am !

N-am !
Da, n-am, să vezi drăcie ce-am păţit, am dat să fac ca zâna ta cea bună dar n-am găsit bagheta magică, posibil să o fi lăsat în pom ultima dată când m-ai trimis după dude. Am vrut să fac precum încărcătorul tău de energie pozitivă  dar am uitat că mâţa din sacul tău a clănţănit cablul data trecută. Am vrut să scot nişte iepuri de pe unde îi mai aveam pitiţi dar...ce să vezi ? Pălăriile erau toate mâncate de molii de la ultima ta invazie şi, să vezi altă drăcie, se pare că iepurii magici nu rezistă  în medii ostile.  

N-am, deci.


A, dar dacă vrei şi nu poţi altfel ... pot să încerc să mă prefac. Cuvinte încă mai am prin buzunare, rătăcite printre dude, bucăţi de cablu, praf de pălării şi răhăţei de iepure.  "Take it or leave it", mi-e egal. 

2 comentarii:

  1. Deci n-ai, si eu care tocmai ce vroiam..... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A, nu, că ăsta e post pentru cei care vor doar să primească. :D
      Altminteri... mai am. :)

      Ștergere