luni, 25 august 2014

Încă una şi...

Eu mai bag una "din muzica popoarelor" şi pe urmă mă potolesc, am să scriu despre lucruri frumoase, vise împlinite, libertate de alegere şi alte asemenea, poate mă conving. Sau, eu ştiu, poate am să scriu despre vreme.

Poate termin , între timp, de răs / para citit  "Plânsul lui Nietzche" de Irvin D. Yalom, o carte pe care o răs /para citesc pentru că mă întorc la ce-am citit şi citesc în continuare, e un neaşteptat curs de psihanaliză care mă pasionează al naibii ... ar fi trebuit să-l citesc mai demult... Am, totuşi, o satisfacţie : n-am înţeles greşit ceea ce am înţeles citind picul de Freud ce l-am citit. Nu, sunt chiar două satisfacţii : voi avea şi curaj să citesc Nietzche,  thanks, mr. Yalom.

Ce-are asta cu "muzica popoarelor"  de mai jos ? Hihi, ar trebui să mă psihanalizeze un priceput ca să priceapă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu