luni, 10 august 2015

Despre oameni şi alţi oameni, deşi... n-ai zice

Aş putea să nu spun că am băut ceva. Sau aş putea să spun că am băut o bere şi nu două. Chiar nu ştiu de ce simt mereu nevoia să descriu, să explic circumstanţe, de parcă ar interesa pe cineva. Ce importanţă are că pentru mine circumstanţele au importanţă indiferent dacă zic de bine sau de rău după ce le descriu ? Oricum, totul se varsă înşabloane şi capătă aproape instantaneu forma acestora ...

Aş  putea să nu povestesc despre cum am făcut eu un duş lung. Nu că aş fi "rupt" contoarul de apă, nu. Cred că a fost un duş normal dar aşa rezultă  prin comparaţie şi având în vedere faptul că în ultima vreme nici de stat la duş n-am avut răbdare, noroc că gelurile mele de duş miros toate a levănţică şi e plăcut oricum / oricât să rămân cu ele pe mine, la o adică...

Aş putea să nu mă laud că mi-au ieşit nişte cartofi prăjiţi ca pe vremurile în care îi prăjeam în bătrâna tigaie a mamei..

Aş putea să nu spun că e ora 20:50 şi la ora 21, când zice The Weather Channel că în zona mea de Bucureşti  vor fi, cică, "doar" 27 de grade, vreau să mă duc să alerg prin parc...

Aş putea să spun doar că uneori ai nevoie de oameni  care să te tragă afară din "bula" în care pluteşti ca prostul  fără să mai ţii minte cine te-a băgat în ea  sau de ce ai intrat în ea de bunăvoie, ca prostul. Oameni care îţi sunt ai tăi şi ştiu asta şi care îţi expun o idee nouă ce-ţi pare "creaţă" în prima fază. Sau îţi dăruiesc  o tigaie nouă şi "dăşteaptă" .Sau te ajută din puţinul pe care îl au, material sau nu. Sau oameni care  îţi sunt ai tăi şi şi nu-ţi dai seama tu şi nu-şi dau seama nici ei dar care au zis o vorbă care nu-ţi era neapărat adresată, care ar fi putut fi spusă oricui altcuiva, dar ţi-a fost spusă ţie. Sau, pur şi simplu, s-a întâmplat s-o auzi...


Aş putea să nu scriu astea nicăieri, ce importanţă are că ele pentru mine au importanţă? Sau aş putea să le scriu doar pe blogspot pentru ferventul meu cititor din Polonia ( proxy or not, who tf cares? ) şi să nu le dau copy /paste şi pe Facebook.  Dar astăzi mă ajută duşurile lungi. Cui nu-i place... să folosească  "telecomanda" aia.  

2 comentarii: