miercuri, 4 februarie 2009

Exercitii de postare

Mai am 10 minute si trebuie sa ies pe usa. Trebuie sa decid: sa postez ceva (orice) sau sa-mi "fac ochii"?
Incerc, conform fisei mele horoscopice, sa le fac pe ambele.
Mi-ai facut ochiul stang si am venit sa scriu ceva despre utilitate/inutilitate in contextul crizei mondiale.
Mai am doua minute.
Ma duc sa-mi fac ochiul drept.
Mi-am facut ochiul drept.
Timpul a expirat dar as pomeni ceva despre utilitate/inutilitate in interiorul micilor universuri personale.
Ma uit la rezultat : am un ochi "facut" cu bleu pal si celalalt cu verde indiferent si un post pe care il voi sterge cand voi ajunge, evident tarziu, la job.

6 comentarii:

  1. 5 minute penru ochiul verde, 5 minute pentru ochiul albastru...si pentru al treilea ochi nimic..?...:D
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai...tu vrei sa ma faci sa recunosc ca il am si pe al patrulea... :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Servus...
    adevarul e ca devine tot mai dificil sa ne oprim asupra esentialului din clipele noastre...
    numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. De multe ori stau şi privesc cam în gol... cu al treilea ochi închis. :)
    Apoi scriu cu totul altceva decât la ce m-am gândit...Hahaha!
    Am trecut într-o scurtă vizită: o seară faină!

    Un link? http://www.youtube.com/watch?v=ipW0JX3qQbM

    RăspundețiȘtergere
  5. @Flavius Cam da...Ca si asupra acelor clipe in care am putea, totusi, sa ne facem macar o mica placere...
    O seara buna, Flavius! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. @brushvox: Buna, brush! Tie ti-ar mai trebui vreo doi ochi in perioada asta, cred.Bafta!
    Am si eu un link cu "eye": :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=36b-_xPTq8Q

    RăspundețiȘtergere