luni, 9 februarie 2009

Trenuri

Barbatul inalt si grizonat sprijinindu-si capul de un stalp al garii, femeia cu ochii de cafea plangand in bratele fiului ei si tanara si frumoasa femeie din tren, nevoita sa-si tina sentimentele in frau si sa raspunda intrebarii copilului:"...ti-am spus, mergem la tata, Annuska..."
Poate ca ceea ce i-a unit si dezunit atunci pe maturi s-a asezat, pentru totdeauna, pe umerii copilului.

Zgomotul rotilor de tren. Lumini. Trenul fugea sau noaptea fugea?


Rob Costlow - Goodbyes
Asculta mai multe audio Blog »

Iubesc garile. As putea sta ore intregi in gara, urmarind cum vin si pleaca trenurile.

Urasc trenul ce pleaca cu cineva drag in el.
Pentru totdeauna, mi-a fost dat sa plec, alergand, inainte de plecarea lui.

8 comentarii:

  1. Buna seara!
    Gara , trenul au ceva din viata noastra.Am fost eleva de liceu intr-un orasel in care Gara era ca o inima.Am ramas cu o nostalgie a acelui du-te -vino, care reprezinta viata la o scara micsorata.Imi place sa calatoresc cu trenul- vezi si oameni, aflati pentru o ora -doua in ragaz, dar vezi si lumea din mers.Chestia neplacuta este ca lipsa de educatie face din locurile de pe langa gari adevarate gropi de cunoi.
    Am postat in toamna ceva despre Gara.
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. @incertitudini:Buna seara!
    Astazi este un simplu loc , in care , trenuri de calatori si de marfa se opresc pentru cateva minute , tragandu-si rasuflarea. :-)
    Pentru mine...nu este asa. O prietena chiar a inventat un termen :"a gărui", adica a sta de vorba, in gara, la o cafea prelungita, cu un prieten ce a coborat dintr-un tren si va pleca cu altul. Aceasta "indeletnicire" a devenit, cu timpul, un soi de incarcare de baterii.
    Si mai mult, imi place sa calatoresc cu trenul. :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Violeta : Oho, cu 5 de "o"!
    Daca adunam toate "o"-urile, vom observa ca se impune găruiala de urgenta !
    :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pazea ca viiin!... curand. :-))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Violeta: nu-i asa ca vii cu trenul ? :-))

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa e! Da` poate scapam si noi de gara in sine si băruim, nu mai găruim. Oricum, am auzit că avem nişte paranoia în comun :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Uf, Vio, sper ca numai paranoia sa fie in comun, nu si altele, de pilda "cascatura"( mi-am permis sa inventez si eu un termen, ma indoiesc ca mi-a iesit ceva remarcabil... ) Sa-ti explic : aceasta cascatura (privita ca rezultat al insusirii de a fi cascat) a mea m-a facut sa vad un comment din 14 februarie abia in 28 februarie...
    Da, sunt pentru baruiala, urmata chiar si de bancuiala si cascatura la stele si reclame luminoase.
    :-)

    RăspundețiȘtergere