marți, 31 martie 2009

Cum să te simţi tâmpit, în 3 paşi simpli

Cum? Depinde.Nu există o reţetă.Cum adică "există, scrie de când lumea în toate revistele pentru doamne şi, mai nou, în toate revistele pentru domni"? Eu nu despre asta vreau să vorbesc ci despre cum să te simţi cu adevărat tâmpit, de aceea spun că nu există reţetă, se ştie de când lumea şi s-a confirmat, mai nou, că "adevărul este relativ". Iată un model care se cere însă a fi adaptat, in funcţie de specificul persoanei doritoare de senzaţii vechi de când lumea:

1.te duci la muncă îmbrăcată cu o bluză albastru regal şi te faci că habar n-ai că anul acesta se poartă movul şi că habar n-ai că lumea din jur îţi adresează priviri admirative, invidioase sau pline de reproş, in funcţie de sex, vârstă şi caracter;
2.munceşti căutând şi soluţii 10 ore minim şi te faci că habar n-ai că faci asta din orgoliu;
3.la plecare, te faci din nou că habar n-ai de priviri şi de "săru’mânaaaa doamnăăă" .

Când te simţi tâmpit? Depinde. Primele efecte ar putea să apară deîndată ce te-ai urcat în metroul care te duce acasă. Dacă totuşi efectele nu apar in aceeaşi zi, cu siguranţă se vor face simţite a doua zi, dimineaţa, la cafea. Mecanismul este simplu şi se bazează pe transformarea lui "mă simt bine" în "cum dreaq am putut să mă simt bine bazându-mă pe nişte tâmpenii?"
Se ştie doar că, de când lumea, simterea de bine trebuie să se bazeze, la rândul său, exclusiv pe logică...

2 comentarii:

  1. "simterea de bine trebuie să se bazeze, la rândul său, exclusiv pe logică... "
    Sunt contra !...sunt contra !...:D
    Cum sa se bazeze simtirea pe logica ??Pai daca e sa simtim ceva simtim cu mintea...?..:(
    Sau nu m-oi fi prins eu de poanta blogului asta...?...:-?
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Într-o zi, când o sa ai tu timp :D, să încerci să simţi ceva cu logica.Să vezi tu de cât "dă multă simtere dă bine si atât" o să ai parte.Dar să nu te descurajezi dacă nu-ţi iese din prima... : )))

    RăspundețiȘtergere