miercuri, 1 aprilie 2009

OK

Ok. N-am mai ascultat-o de nişte ani. O tot evit, deşi o am în mp3 player. Astăzi am fost prea obosită...ea a fost "mai rapidă" decât mine şi a năvălit in căşti...
În consecinţă...mi s-au scurs puterile prin extremităţi. Nu mai contează, am venit să dau cu capul de locul meu de dat cu capul:



Deep Purple - Soldier of Fortune
Asculta mai multe audio Blog »


Dacă m-ar intreba acum cineva de-oi mai vrea să scriu ceva vreodată, şi in general, dacă mai vreau ceva pe lumea asta, aş răspunde că NU. Norocul meu că nu mă-ntreabă nimeni.

2 comentarii:

  1. Multumesc pentru Soldier of Fortune...
    Nu's ce-mi veni sa ma iau dupa link-urile lu' Brush... (BTW... IS there anything such as "coincidence"?). O fi...
    Ultima oara cand am ascultat, cred ca era acu' f'o 28... sau mai bine..., ani in urma...
    Monica era langa mine, asa ca, ne-am bucurat in doi.
    Zi faina!
    Monica si Serban

    RăspundețiȘtergere
  2. O fi...sau nu...mă bucur însă că există ceva ce poate fi interpretat ca fiind... :-)
    Chiar ma bucur. Vă mulţumesc şi vă doresc si eu o seara faina!

    RăspundețiȘtergere