luni, 30 noiembrie 2009

Moş Crăciun

Dragi copii,
Ştiu că unii mă vor condamna pentru că voi dezvălui secretul, dar am s-o fac, totuşi : Moş Crăciun nu este ceea ce credeţi ! Moş Crăciun nu este nenea ăla din faţă de la hypermarket, ăla cu barba din vată şi cu haina aia roşie din silon în care este evident că ar muri de frig în Laponia, iar cel din trăsura trasă de reni din reclama la Coca Cola este un figurant. Şi renii, de asemenea.
Am să vă mai spun ceva : pe Moş Crăciun nu l-a văzut nimeni, niciodată, pentru că el nu vrea să fie văzut. El vrea doar să facă daruri. Vă rog să îl înţelegeţi. Momentan se află într-o situaţie dificilă, nu poate veni aşa cum ar trebui să vină conform vrăjii şi de aceea vă trimite daruri prin intermediul acelor clone ale sale care vin, vă bat la uşă şi vă aduc acele daruri care seamănă toate între ele, da, acelea de care vă plictisiţi în două zile .

Şi pe părinţii voştri vă rog să-i înţelegeti, dar...despre asta am să vă vorbesc altă dată, sau nu, mai bine vă las pe voi să înţelegeţi singuri, când veţi fi mari.

Eu doar un lucru vă mai rog : cuvintele acelea care vor începe să curgă în valuri, da, acelea... "spiritul sărbătorilor", urmate de alte cuvinte , şi alte ...şi alte cuvinte... nu le ascultaţi. Ele l-au pus pe Moş Crăciun în dificila situaţie de acum, ele au stricat vraja.

Poate nu acum, dar poate mai târziu , mă veţi întelege exact : unele cuvinte strică miracole şi minunatele vrăji. Se poate şi invers , unele cuvinte vrăjesc. Cuvintele se pun în slujba oricui vrea să le folosească în tot felul de scopuri : ale banilor, ale micii sau marii manipulării, ale puterii...dar... mai bine tac, aceste cuvinte nu sunt , încă, pentru urechile voastre şi dacă nu le înţelegeţi...uite că nu ştiu dacă e bine sau rău... simt doar că e firesc.Îmi amintesc ceva şi despre cuvintele care alină dar vă spun sincer, am pierdut frunza magică de fag pe care o strângeam în pumnul meu de copil şi apoi deosebeam imediat alintul...

Aş vrea să ştiu să vă îndrum, aş vrea să am o torţă şi să vă arăt drumul printre cuvinte. Dar...dragi copii, nu pot. Şi eu îmi rătăcesc uneori drumul prin hăţişul lor.

Aş vrea să-l salvez pe Moş Crăciun...dar nu ştiu cum. Poate că voi veţi şti.

2 comentarii:

  1. Incepe Campania de salvare a traditiei , a lu' Mosu!!:))
    Ura, asta da campanie! -
    Ce le-ai spune copiilor , cand te saturi de poitica:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum veneam eu aşa spre casă...am văzut,agăţat de stâlpi în intersecţie, un banner al unuia dintre candidaţi. Nu mai vreau nimic cu politică, vreau la Moşu' în Laponia,sau oriunde vrea el să-i fac campanie!!!!

    RăspundețiȘtergere