duminică, 22 noiembrie 2009

Print screen

Print screen-uri.
Dacă aş avea un mojar imaginar în care să le pisez şi să le amestec şi aş vopsi blogul acesta cu amestecul rezultat...mi-ar ieşi cine ştie ce doamneiartămă creaţii literare pe care lumea virtuală n-ar putea să le încapă în încercarea de a le măsura şi îndesa în categorii în timp ce le-ar lăuda sau le-ar critica. M-aş simţi, probabil, scriitor în devenire, mi-ar creşte aripi din ambiţie anticritici sau din prea multa simtere de bine a orgoliul meu pseudoscriitoricesc. Aş ieşi apoi la rampă, ca un proaspăt viitor imaginar câştigător al unei statuete şi aş mulţumi atât criticilor cât şi susţinătorilor, fără să uit, desigur, să menţionez părinţii, rudele de diverse grade, vecinii de la diverse etaje şi scări ale blocului şi blogurilor.

Ce este un print screen? Mă rog...ce este un prin screen în imajinaţia mea ? Un print screen este ceva ce aş dori să pot face în timp ce traversez prin viaţa mea . Imaginar traseu.

As face un

Print screen
panoramic cu înghesuiala de pe pasajul de traversare între Unirii1 si Unirii 2, metrou Bucureşti. Mi-ar plăcea ca toţi oamenii aceia cărora le văd doar spatele şi de spatele cărora nu pot vedea capătul tun...pasajului, să se întoarca deodată cu faţa spre mine şi să le vad feţele, să vad acele expresii care le-ar exprima exact acel gând care le-a trecut exact în acel moment prin minte.
Prin screen, mojar cu pistil.

Print screen
în timp ce îmi fumez, într-un colţ al service-ului de roţi ,una dintre cele 5 ţigari pe care le fumez cât sunt la job.
personaje Cornel şi Marius, fiecare cu atitudinea caracteristică, unul cu cea de "te servesc client, uite-mă cum mă mişc de parcă am oase din cauciuc" şi celălalt cu cea de "meserie te halesc".
personaj eu vorbind la mobil în acelaşi colţ de service şi trăgând o minciună politicoasă în locul unui adevăr pe care mie personal nu mi-ar fi căzut bine să-l aud.
Mojar cu pistil.

Print screen
personaj un el pe punctul de a ieşi pe uşa cafenelei de Auchan scoţând mâna din buzunarul de la piept şi gândind , probabil "nu, să-şi plăteasca singură consumaţia"
Print screen
personaj o ea, la o masă de cafenea de Auchan, neştiind ce să facă cu mâinile, plângând aproape, tăcuta, brusc tăcuta pentru că toate explicaţiile ei s-au dovedit a fi fost zadarnice
Print screen
personaj eu la o masă vecină de cafenea de Auchan, şoptindu-i surorii mele că nimic nu e ce pare a fi şi deci nici aparentele impoliteţi. Sau aparentele politeţi. Dar că avem nevoie şi de unele şi de celelalte.
Mojar cu pistil.

Print screen
afişe electorale.
delete, recicle bin.
empty reci... nu, restore, fără nu se poate, fac parte din viaţa ca un traseu.
Totuşi, mojar.

Print screen
personaj eu, întinsă pe canapea, cu mâinile sub cap, cu o figură obosită de gânduri ,de scuze, de autoacuze, de bine/rău.
Mojar cu pistil.


Am scris un blog, un print screen al unei stări de moment.

Hmm...şi ca să fie treaba-treabă şi ca să stric poezia, ca de obicei...căutând eu o poză pentru mojar... am găsit una, mişto făcută şi postată pe un blog, văzută în cu totul alt context.
Dar... chiar n-am chef să-l deranjez pe Freud la ora asta şi nici să renunţ la acest post.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu