sâmbătă, 27 februarie 2010

De sâmbătă

A ajuns la mine , pe căi virtuale[1], o carte virtuală despre ecuaţii, despre cum poţi descifra sau încifra cu ajutorul ecuaţiilor tot ceea ce te înconjoară.
Da, chiar tot.[2]
Cu un gest reflex am pus mâna pe pe pix şi-o foaie, era o ecuaţie simplă dar trebuia scrisă. Nişte...nici nu ştiu cum să le zic...hoarde, cred... se buluceau să iasă afară din mintea mea, ieşiseră din peşterile în care hibernează, cred. Se călcau în picioare. Bătaile inimii s-au accelerat...WTF?

Mda. Tragic.Mă pândea un orgasm intelectual, voila, din doar atâta lucru...
Că veni vorba [3] "orgasm intelectual" a fost mereu, pentru mine, o formulă ce mă băga în ceaţă. Cred că am descifrat-o acum dar... pe limba extraterestră [4].
Eu azi am limbariţă, aşa că scriu şi în extraterestră.
Tot citind eu despre orgasme intelectuale, ba colo, ba dincolo... cred că am pierdut adevăratul sens, privit ca sensul ce are sens pentru mine. Expresia are sens pentru mine numai în acele cazuri în care, ceva ca un şuvoi năvăleşte din mintea mea peste mintea mea şi-mi schimbă starea iniţială de încremenire sau, uneori, chiar perspectiva.
Unii ar putea spune că asta se cheamă "iluminare" dar...cum spuneam, aici se vorbeşte extraterestra, la fel ca în cazul "orgoliu", de exemplu.

"Orgoliu" nu este pentru mine "câh, mamă, nu pune mâna, e caca" şi nici "nu e frumos, mamă, n-ai decât să ai orgoliu dar nu trebuie s-o şi spui, tu mereu să spui că n-ai, că aşa-i frumos" ci este ceva ce are orice om şi gestioneaza cum poate, într-un moment sau altul.
Şi, după părerea mea, în cazuri foarte rare în ecuaţia :
dn/dt =rn(1-n/k)
n poate atinge valoarea critică k
(unde n defineşte orgoliu; t, timp; r, constantă ce poate avea valori negative sau pozitive) :D

În fine, eu când m-am apucat să scriu aveam şi alte chestii în cap şi iată că încep să mi le amintesc. Ca de obicei, în mintea mea se organizează (greu, trebuie să recunosc asta) câte un amalgam din ceea ce am văzut, citit, simţit.Şi astfel, plecând de la :
a) văzut şi ascultat minunate lucruri în fişiere format audio sau video, discutat despre ele;
b) citit despre cum să-ţi faci timp şi, înainte de toate, să-ţi pice fisa că se pot găsi, atunci când ai nevoie ,mici lucruri care să te facă să te simţi bine cu tine însuţi;
c) citit "nu avem nevoie de psiholog dacă avem site-uri de socializare" , luat absolut în serios şi modificat în "putem găsi şi pe Internet sau în propriul computer mici clue-uri care să ne transforme în propriii nostri psihologi, ( putem eventual să ne şi hotărâm să trecem graniţa unui site de socializare în căutarea a ceea ce ne-ar face plăcere ) [5] chestie care ar putea sfârşi prin a ne determina să mai căutam câte ceva plăcut în lumea cea reală;
d) văzut, când am ieşit să plimb căţelul, o familie de vecini compusă din ea, el şi cel mic, plecând foarte veselă la plimbare, în astă zi ploioasă;
e) rerevoluţionat :D mintea cu a citi despre ecuaţii ...

...am ajuns la concluzia că soluţia multor probleme tot la mine e.[6]

------------------------------------------------

[1]Hi, Jane, nice to see you again

[2]Hello, Mr. Hari Seldon, I'm very glad to see that you are here...

[3]Ca de obicei, vorba vine fiindcă o aduc eu, mamă, ce-mi plac notele de subsol, nici nu-mi vine să mai scriu fără măcar una...

[4]Vorba unei prietene care a ajuns la concluzia, ca singură explicaţie posibilă, ca vorbeşte limba extraterestră în anumite cazuri şi de atunci, preferă să tacă, în anumite cazuri

[5]Faza cu site-urile pentru adulţi nu face parte din preocupările mele, dar nici nu e treaba mea să judec preocupările altora

[6]desigur, asta este valabil doar în cazurile în care, să batem în lemn sau în materialul preferat de propria superstiţie, problema nu este ceva ce depăşeşte puterile umane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu