miercuri, 3 martie 2010

Mai jurnal măi

Mda. Mi-am făcut rost de câteva questii la care să mă gândesc, măi jurnal, măi. Am citit şi citesc mult, am ascultat şi ascult muzică, toate astea aici, în faţa monitorului. Desigur, o parte continuă să "fugă" în mp3 player.E ca şi cum se lărgeşte o lume pe care eu cu mâna mea o strâmtasem. Îmi face bine ceea ce am descoperit în ultimul timp. Ah, da, şi mai am de văzut şi ceva filme.

Mă simt ciudat şi mi-e ceva mai greu să scriu pentru că n-a avut încă loc sedimentarea. Va veni, ştiu asta.
Va mai veni ceva, şi va veni grămadă pe capul meu, munca, "ţucumberele" de sezon, reflectarea lor în computer de aşezat în situaţiile firmei la care muncesc. Nu ştiu dacă muncesc cu drag dar n-aş putea spune că muncesc cu non-drag.
Va fi balamuc, undeva pe la mijlocul perioadei vom dezgropa "securea războiului", cea pe care am îngropat-o la sfârşitului sezonului de vârf anterior. Mda, sper să se tocească de atâta îngropat/dezgropat...

Balamucul... Oare de ce m-am simţit întotdeauna mai bine în balamuc de telefoane şi mail-uri decât în linişte şi discuţii despre se despart sau nu alde Columbeanu sau ce produse naturiste se potrivesc unde şi cui? Habar n-am de ce, probabil pentru că acel "tu nu ştii să mergi, tu sări" cu care mă caracterizează maică-mea de când mă ştiu a înţelege, are nevoie de un teren de manifestare şi "balamucul" pare a fi unul la îndemână. Legat de asta, mă gândeam la felul în care un defect se poate transforma într-o calitate şi invers. Un exemplu ar fi acest "tu nu ştii să mergi, tu sări" care poate desemna superficialitate în unele cazuri sau poate desemna posibilitatea de a "sări" de colo-colo între situaţii care nu au neapărat legătură între ele, dar, pentru că săritura e mersul tau... eşti nevoit să găseşti şi legătura pentru a te putea deplasa, şi a te deplasa pe direcţia "înainte".
Depinde. Unii te pot blama, alţii te pot aprecia, depinde de ce anume are nevoie fiecare de la tine. Şi astfel, ceea ce eşti şi vei fi pentru că...n-ai încotro, ăsta ţi-e softul ...hei, stai un pic aşa... ce naiba scrii atâtea cuvinte? Asta se cheamă "omul potrivit la locul potrivit" şi au descoperit-o alţii, cu mult înaintea ta.

Mare lucru sedimentarea asta....

Mda. Să dea şi colţul ierbii de tot şi pe urmă... Unde oare am pus acumulatorii de la aparatul foto ???

2 comentarii: