joi, 25 februarie 2010

Şi apoi mâine

Uneori mi se întâmplă să intru cu totul (dar când spun cu totul, e chiar cu totul) în atmosfera creata de autorul cărţii pe care o citesc . Dacă am cumpărat "Necropolis" a lui Florin Pîtea acum mai bine de un an, am început-o atunci dar o "devorez" abia acum… de vină sunt oarece bug-uri din softul meu. Astăzi, după ce am coborât, în ultimul moment, în staţia de metrou unde aş fi coborât fără probleme dacă n-aş fi citit "Necropolis" şi mi-am ridicat ochii fix pe o reclamă care explica anume cum poţi să-ţi schimbi freza în timp ce faci modificări în contul de pe Facebook… m-am întrebat : adică ce, ce mare şmecherie? Cumva am coborât într-o staţie din universul paralel anterior?
Mi-am dat seama, în final, că nu sunt în Kansar City ci pe Barbu Văcărescu.

Urâtă zi. Trotuar plin de noroi. Ajung la unul dintre capetele bălţii de pe carosabil, mă uit în spate, încerc să apreciez dacă timpul necesar mie pentru a depăşi vecinătatea bălţii poate fi mai mic decât cel necesar A8-ului ce venea din spate pentru a intra în plin în ea, o iau la fuga şi yes ! de data asta am apreciat corect, am trecut prin dreptul bălţii şi nu sunt plină de noroi din cap până-n picioare.

Trei nenea care mâncau ceva pe un ziar aşezat pe o ieşitură din gardul şantierului s-au uitat pătrat la mine, nu ştiu de ce.

Ajung în birou şi aflu că o colega a apreciat greşit iar alta a aşteptat cca 5 minute să treacă o coloana de maşini, stând la 10 metri depărtare de baltă şi lipită de gardul şantierului de pe dreapta, pentru siguranţă.

S-a făcut seară. Nu-mi iese din cap soft-ul care transformă durerea fizică în imagini.Dar cum ar fi un soft de transformare a fricii? Sau a durerilor pe care nu fizic le resimţim ? Dacă mă gândesc bine, pentru asta avem deja demult câte ceva. Pentru unii există Sublimarea, pentru alţii Fuga.În droguri sau alcool. Sau pe K-Pax.

Peste vreo jumătate de oră urmează să reiau drumul cu metroul şi cu Necropolis.
Acasă, probabil că voi modifica puţin această postare, fie şi doar cu diacriticele.
Apoi...Gangland via Necropolis şi somn.
Şi apoi...mâine.

-----------------------------------------
Acum e cu diacritice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu