marți, 18 februarie 2014

Ooh ooh, french I took...



Cu puţin înainte să plec de la serviciu către casă, când tocmai mă pregăteam să închid computerele rămase deschise in biroul pustiu, din ăla computer care are şi boxe a început să curgă  "So darlin' ,
save the last dance for me".  Eu nu ştiu de ce lucrurile calde sunt totdeauna simple, nu ştiu nici de m-a năpădit  un sentiment  cald venit de departe - departe, de aşa de  departe că nici n-aş şti să spun cam de pe unde.  
 Şi-am ieşit cu sentimentul ăsta pe stradă, în seara asta călduţă de sfârşit de iarnă, şi  Sky Tower-ul bucureştean era luminat galben-verde şi parcă ... la naiba, să terminăm cu prostiile , cred că vine primăvara şi de aia. Nu că m-aş da eu în vânt de/după primăvară dar m-am cam săturat de crivăţ.

Totuşi...  Ce ştiu eu ce conexiuni o fi făcut mintea mea (sau n-o fi fost mintea ?  ) că mi-am amintit de şi am vrut să revăd o scenă dintr-un film, de fapt...o scenă cât tot filmul. Mi-am făcut ceaiul de lavandă, mi-am aprins o ţigară şi... şi  postez scena aici în încercarea de a mă autoconvinge că nu-s, încă, o acritură.





La ta ta ta ta ta ta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu